تلفن تماس: 09133608011
واتساپ: 09137429114
ساعات تماس از 9:00 صبح الی 20:00 شب
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    کرانچي اتشين بزرگ چي توز

    180,000 ریال

    وزن :۹۵ گرم
    وزن بسته‌بندی :۱۰۰ گرم
    ابعاد بسته‌بندی :۲۲ × ۱۶ × ۷ سانتی‌متر
    شماره پروانه بهداشت :۱۲۸۴/ظ/۵۶
    سایر توضیحات :فرآورده حجیم شده و سرخ شده بلغور ذرت با طعم پنیر - انرژی ۱۶۷ کیلو کالری - قند ۰/۰۰ گرم - چربی ۹/۶۰ گرم - نمک ۰/۴۲ گرم
    کد محصول: 6261847502230

    چی توز یکی از زیر شاخه‌های گروه صنایع غذایی دینا است که فعالیت خود را در سال 1338 آغار کرد. این برند همواره با نماد میمونی خوشحال و پرانرژی مشهور بوده و یکی از محبوب‌ترین‌ محصولات آن چی‌توز طلایی است که با آن خاطره‌های زیادی داریم و هنوز هم جذاب و پرطرفدار است. چی‌توز همواره در تلاش است تا محصولات متنوعی تولید کند تا حتی کسانی که به این نوع تنقلات علاقه‌ای ندارند، یک‌بار آن را تجربه کنند. محصولات چی‌توز علاوه‌بر غلات حجیم‌شده و چیپس شامل میوه خشک، آجیل و مغز‌ها نیز می‌شود که یک میان‌وعده‌ی بسیار مقوی محسوب می‌شوند.

     

    چی توز، طعم خوش لحظه‌ها

    میان وعده‌های شاد و مفرح! واقعیت این است که آدم‌ها از کودک تا بزرگسال چیپس و پفک و انواع اسنک را فقط برای سیر شدن نمی‌خورند و اغلب برای این هوس چیپس یا پفک می‌کنیم که نیاز به یک مزه خوب و هیجان‌انگیز داریم که گاهی حتی تند و تیزتر یا شورتر از حد معمول باشد. این اسنک‌ها اغلب همراه خاطرات خوبی از کودکی و نوجوانی و دوران مدرسه بوده‌اند.  چیپس، پفک، پاپ‌کرن و فرآورده‌های ذرت حجیم‌شده دانه‌دانه مصرف می‌شوند و خوردن همه آن می‌تواند یک یا چند ساعت طول بکشد. حتی صدای گاز زدن چیپس هم برای بعضی‌ها مفرح است و این اسنک‌ها خوردنی محبوب میهمانی‌ها و دورهمی‌ها شده‌اند. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند هنگام فیلم‌ دیدن یکی از این اسنک‌ها جلویشان باشد و همانطور که به فیلم خیره شده‌اند خوراکی خوشمزه‌ای میل کنند که تمام شدن آن تا پایان فیلم طول بکشد.

    تنوع در مزه و شکل چیزی است که در محصولات چی‌توز به خوبی نمایان است. چی‌توز پفک‌های ساده خود را هم در اندازه‌ها و اشکال مختلف روانه بازار کرده تا انواع ذائقه‌ها و سلیقه‌ها را پوشش دهد و  بالاخره بتواند سرسخت‌ترین آدم‌ها را برای امتحان کردن‌شان وسوسه کند و شکموترین آدم‌ها را را هم با مدلی جدید راضی نگه دارد. چی‌توز حتی با کم و زیاد کردن میزان پنیر در پفک (که البته باید به این اشاره کرد پفک نام تجاری بود که شرکت مینو آن را سر زبان‌ها انداخت)، یا مقدار و تردی سیب‌زمینی چیپس‌ها توانسته انواع مختلفی از محصولات را معرفی کند. بعید است در سوپرمارکتی انواع محصولات چی‌توز توجه را جلب نکند. گاهی با خرید یک بسته از آن‌ برای کودکتان می‌توانید لحظه‌ای او را شادتر ببینید و گاهی با مصرف آن به همراه یک دیپ خوش طعم مثل ماست موسیر خود و اطرافیانتان را میهمان یک ضیافت کوچک کنید. اما همچنان توصیه می‌شود این خوراکی‌ها خوش طعم و هیجان‌انگیز به اندازه مصرف شود.

    بسته بندی

    بسته‌بندی محصولات چی توز همواره به‌گونه‌ای بوده است که مخاطبان را جذب کند و حس خوشمزه بودن را به مخاطبان القا کند. این برند در تمامی محصولات خود این شیوه را بکار برده و توانسته موفق شود. طراحان چی توز با ترکیب المان‌های رنگی و جذاب، توانسته‌اند علاوه بر بچه‌ها، بزرگ‌ترها را به محصولات خود جذب کنند و هرگاه صحبت از یک میان وعده می‌شود ، پای فراورده‌های غلات حجیم‌شده چی توز به میان می‌آید. این برند در طی سال‌ها، همواره طراحی المان مشهور خود، یعنی میمون را تغییر داده است  تا در کنار رنگ مناسب بتواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

    تغذیه سالم‌تر

    اگر می‌خواهید تغذیه درست داشته باشید، باید میان گروه‌های غذایی اصلی تعادل ایجاد کنید. این تعادل در هرم غذایی  (Food Pyramid) به خوبی مشخص است. غذایی که می‌خورید در یکی از گروه‌‌های این هرم جای می‌گیرد: گروه نان و غلات، میوه‌ها و سبزیجات، گوشت و تخم مرغ و پروتئین‌های گیاهی، چربی و شیرینی‌جات. هیچ گروهی را نمی‌توان جایگزین گروه دیگر کرد و همه این گروه‌ها برای بدن لازم هستند. درست مانند شکل هرم، هرچقدر بالاتر بروید باید از مصرف روزانه این مواد کم شود. با رعایت این هرم غذایی هم سالم‌تر غذا می‌خورید و هم دچار سوء تغذیه یا اضافه وزن نمی‌شوید.

    *
    *
    *

    چی توز یکی از زیر شاخه‌های گروه صنایع غذایی دینا است که فعالیت خود را در سال 1338 آغار کرد. این برند همواره با نماد میمونی خوشحال و پرانرژی مشهور بوده و یکی از محبوب‌ترین‌ محصولات آن چی‌توز طلایی است که با آن خاطره‌های زیادی داریم و هنوز هم جذاب و پرطرفدار است. چی‌توز همواره در تلاش است تا محصولات متنوعی تولید کند تا حتی کسانی که به این نوع تنقلات علاقه‌ای ندارند، یک‌بار آن را تجربه کنند. محصولات چی‌توز علاوه‌بر غلات حجیم‌شده و چیپس شامل میوه خشک، آجیل و مغز‌ها نیز می‌شود که یک میان‌وعده‌ی بسیار مقوی محسوب می‌شوند.

     

    چی توز، طعم خوش لحظه‌ها

    میان وعده‌های شاد و مفرح! واقعیت این است که آدم‌ها از کودک تا بزرگسال چیپس و پفک و انواع اسنک را فقط برای سیر شدن نمی‌خورند و اغلب برای این هوس چیپس یا پفک می‌کنیم که نیاز به یک مزه خوب و هیجان‌انگیز داریم که گاهی حتی تند و تیزتر یا شورتر از حد معمول باشد. این اسنک‌ها اغلب همراه خاطرات خوبی از کودکی و نوجوانی و دوران مدرسه بوده‌اند.  چیپس، پفک، پاپ‌کرن و فرآورده‌های ذرت حجیم‌شده دانه‌دانه مصرف می‌شوند و خوردن همه آن می‌تواند یک یا چند ساعت طول بکشد. حتی صدای گاز زدن چیپس هم برای بعضی‌ها مفرح است و این اسنک‌ها خوردنی محبوب میهمانی‌ها و دورهمی‌ها شده‌اند. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند هنگام فیلم‌ دیدن یکی از این اسنک‌ها جلویشان باشد و همانطور که به فیلم خیره شده‌اند خوراکی خوشمزه‌ای میل کنند که تمام شدن آن تا پایان فیلم طول بکشد.

    تنوع در مزه و شکل چیزی است که در محصولات چی‌توز به خوبی نمایان است. چی‌توز پفک‌های ساده خود را هم در اندازه‌ها و اشکال مختلف روانه بازار کرده تا انواع ذائقه‌ها و سلیقه‌ها را پوشش دهد و  بالاخره بتواند سرسخت‌ترین آدم‌ها را برای امتحان کردن‌شان وسوسه کند و شکموترین آدم‌ها را را هم با مدلی جدید راضی نگه دارد. چی‌توز حتی با کم و زیاد کردن میزان پنیر در پفک (که البته باید به این اشاره کرد پفک نام تجاری بود که شرکت مینو آن را سر زبان‌ها انداخت)، یا مقدار و تردی سیب‌زمینی چیپس‌ها توانسته انواع مختلفی از محصولات را معرفی کند. بعید است در سوپرمارکتی انواع محصولات چی‌توز توجه را جلب نکند. گاهی با خرید یک بسته از آن‌ برای کودکتان می‌توانید لحظه‌ای او را شادتر ببینید و گاهی با مصرف آن به همراه یک دیپ خوش طعم مثل ماست موسیر خود و اطرافیانتان را میهمان یک ضیافت کوچک کنید. اما همچنان توصیه می‌شود این خوراکی‌ها خوش طعم و هیجان‌انگیز به اندازه مصرف شود.

    بسته بندی

    بسته‌بندی محصولات چی توز همواره به‌گونه‌ای بوده است که مخاطبان را جذب کند و حس خوشمزه بودن را به مخاطبان القا کند. این برند در تمامی محصولات خود این شیوه را بکار برده و توانسته موفق شود. طراحان چی توز با ترکیب المان‌های رنگی و جذاب، توانسته‌اند علاوه بر بچه‌ها، بزرگ‌ترها را به محصولات خود جذب کنند و هرگاه صحبت از یک میان وعده می‌شود ، پای فراورده‌های غلات حجیم‌شده چی توز به میان می‌آید. این برند در طی سال‌ها، همواره طراحی المان مشهور خود، یعنی میمون را تغییر داده است  تا در کنار رنگ مناسب بتواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

    تغذیه سالم‌تر

    اگر می‌خواهید تغذیه درست داشته باشید، باید میان گروه‌های غذایی اصلی تعادل ایجاد کنید. این تعادل در هرم غذایی  (Food Pyramid) به خوبی مشخص است. غذایی که می‌خورید در یکی از گروه‌‌های این هرم جای می‌گیرد: گروه نان و غلات، میوه‌ها و سبزیجات، گوشت و تخم مرغ و پروتئین‌های گیاهی، چربی و شیرینی‌جات. هیچ گروهی را نمی‌توان جایگزین گروه دیگر کرد و همه این گروه‌ها برای بدن لازم هستند. درست مانند شکل هرم، هرچقدر بالاتر بروید باید از مصرف روزانه این مواد کم شود. با رعایت این هرم غذایی هم سالم‌تر غذا می‌خورید و هم دچار سوء تغذیه یا اضافه وزن نمی‌شوید.