تلفن تماس: 09133608011
واتساپ: 09137429114
ساعات تماس از 9:00 صبح الی 20:00 شب
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    ژله بستنی چند لایه

    بستنی وانیلیبه مقدار لازم
    پودر ژله از چند رنگ و طعم دلخواهبه مقدار لازم
    آب جوشیک لیوان به ازای هر بسته ژله

    مرحله اول

    یک ظرف گود شیشه‌ای تهیه کنید و داخل آن را با استفاده از قلم‌مو و روغن مایع چرب کنید. سپس یک بسته از پودر ژله‌ها را باز کرده و نصف آن را داخل ظرف بریزید. سپس به مقدار دلخواه و بسته به غلظت ژله‌ای که می‌خواهید، به آن آب جوش اضافه کنید و خوب هم بزنید تا پودر ژله در آب جوش حل شود.

    مرحله دوم

    برای تهیه ژله بستنی می‌توانید از هر طعم دلخواه بستنی استفاده کنید. در این طرز تهیه ژله بستنی از بستنی وانیلی استفاده کرده‌ایم. حالا یک اسکوپ از بستنی وانیلی را به ظرف ژله اضافه کنید و خوب هم بزنید.

    بعد از این‌که بستنی کاملا در تمام ژله مخلوط شد، لایه اول ژله بستنی را به مدت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت داخل یخچال قرار دهید تا بسته شود.

    مرحله سوم

    بعد از بسته شدن لایه اول، برای تهیه ژله بستنی چند لایه و رنگارنگ، لایه بعدی این دسر را به روش لایه قبلی ولی با طعم ژله متفاوت تهیه کنید و آن را با استفاده از یک قاشق روی سطح لایه اول بریزید و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا ژله بستنی ببندد.

    حالا به روش قبل، لایه‌های بعدی را هم حاضر کنید. بعد از بسته شدن تمام لایه‌های ژله بستنی، می‌توانید ظرف ژله بستنی را داخل ظرف سرو برگردانید و میل کنید. می‌توانید با تکه‌های شکلات و میوه ظرف سرو دسر را تزیین کنید

    جهت سفارش مواد مورد نیاز پخت این غذای خوشمزه از بخش زیر سفارش خود را ثبت کنید:



    .