تلفن تماس: 09133608011
واتساپ: 09137429114
ساعات تماس از 9:00 صبح الی 20:00 شب
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    لازانیا رولی (ناگت لازانیا)

    مواد لازم:

    1 عدد
    مقدارکافی
    1 قاشق غذاخوری
    2 قاشق غذاخوری

    طرز تهیه و دستور پخت:

    لازانیا و پاستا و ماکارونی از غذاهای خوشمزه و پر طرفدار در کل دنیا و در بین همه گروههای سنی هستند. در این میان لازانیا از نظر شکل ظاهری از ماکارونی و پاستا خوش منظره تر و برای مجالس و مهمانی ها گزینه مناسب تر ی است. در این میان لازانیا علاوه بر شکل روتین و همیشگی ان به صورت جدید و به شکلهای دیگر نیز قابل تهیه است مانند لازانیا لقمه ای و یا لازانیا رولی.

    لازانیا رولی شکل جدیدی از لازانیا است که بیشتر به شکل فینگر فود می باشد و در مجالس به حالت تزیینی و فینگر فودی می توانید از ان استفاده کنید. در زیر طرز تهیه لازانیا رولی با گوشت چرخ رکده و ذرت و فلفل دلمه را برایتان می نویسم و امیدوارم ان را درست کنید و از خوردنش لذت ببرید. (در صورت تمایل می توان مواد داخلی رول را متفاوت درنظر گرفت و با گوشت مرغ و قارچ و جعفری و ...نیز داخل رولها را پر کرد که اختیاری است).

    مرحله اول تهیه لازانیا رولی (ناگت لازانیا):

    ابتدا مواد داخلی لازانیا را تهیه می کنیم. 1 عدد پیاز را پوست می کنیم و ان را با چاقو به صورت ریز خرد می کنیم و سپس داخل یک ماهی تابه روغن مایع ریخته و ان را روی شعله ملایم گاز می گذاریم و وقتی روغن تابه داغ شد پیازهای خرد شده را در روغن تفت می دهیم تا سبک و طلایی شود.

    مرحله دوم تهیه لازانیا رولی (ناگت لازانیا):

    سپس در ادامه 200 گرم گوشت چرخ کرده مخلوط گوسفند و گوشت گوساله را با پیازها مخلوط می کنیم و انها را در تابه تفت می دهیم تا رنگش تغییر کند و سپس نصف پیمانه اب را به تابه اضافه می کنیم و درب تابه را می بندیم تا اب گوشت بخار شود و گوشت بپزد.

    مرحله سوم تهیه لازانیا رولی (ناگت لازانیا):

    سپس در ادامه 1 قاشثق غذاخوری رب گوجه فرنگی را به تابه گوشت اضافه می کنیم و ان را تفت می دهیم تا رنگ ان بیشتر شود و بوی خامی ندهد و غذا خوشرنگ شود

    .

    جهت سفارش مواد مورد نیاز پخت این غذای خوشمزه از بخش زیر سفارش خود را ثبت کنید: