تلفن تماس: 09133608011
واتساپ: 09137429114
ساعات تماس از 9:00 صبح الی 20:00 شب
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    سایز کارتن پستی و آشنایی با استانداردهای پستی

    سایز کارتن پستی و آشنایی با استانداردهای پستی

    آشنایی با ابعاد کارتن های پستی و استاندارد های بسته بندی در پست

    سایز کارتن پستی و آشنایی با استانداردهای پستی و همچنین بسته بندی می تواند گامی موثر برای افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها باشد. آشنایی فروشگاه های اینترنتی با این استاندارد ها در نهایت منجر به رضایت مشتریان در ابعاد مختلف خواهد شد

    در عصر جدید اکثر کسب و کارها در حال حرکت به سمت فروش اینترنتی هستند. همچنین اکثر کسب و کار ها ، در ابعاد مختلف ، محصولات خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری می‌فروشند. بنابراین بهره گیری از یک بسته‌بندی استاندارد، شرط اول برای موفقیت این مشاغل است. پس آگاهی از سایز‌ کارتن‌های پستی برای بسته‌بندی صحیح یک محصول بسیار ضروری می باشد. این مساله، برای همه مشاغل از جمله اینترنتی و سایر کسب و کار ها کاربرد دارد.

    در این پست آموزشی همراه پست ، به شما همراهان عزیز  سایزکارتن پستی با اندازه‌های استاندارد را شرح می دهیم تا هنگام بسته‌بندی اقلام، راحت‌تر بتوانید کارتن پستی مورد نیاز خود را بیابید

    شما می توانید از طریق این لینک کارتن پستی مقاوم و استنادرد را از همراه پست خریاداری کنید

    آشنایی با ابعاد کارتن های پستی

    چرا باید سایز کارتن های پستی را بدانیم

    داشتن اطلاعات کافی از سایزکارتن برای ارسال یک کالا از جایی به جای دیگر بسیار مهم است. چرا که هم در امنیت کالای ارسالی تاثیر دارد و هم  هزینه‌ای که برای ارسال آن کالا باید پرداخت شود. در عین حال باعث تغییر قیمت های پستی نیز می شود. فروشگاه های اینترنتی تقریبا هرچیزی را به کمک جعبه‌های پستی ارسال می کنند. اقلامی مانند لوازم خانگی، پوشاک  کتاب حتی مواد غذایی فاسد شدنی که البته هر کدام بسته‌بندی مخصوص به خود را دارند.

    منظور ما از بسته مناسب، پوششی است که از لحاظ استحکام، کاملا مقاوم باشد. همچنین ابعاد آن با وسیله‌ای که قصد ارسال آن را داریم، جور در بیاید. کارتن‌های پستی، بدنه مقاومی دارند و در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که بنا بر شغل و کسب و کارتان دائماً به بسته‌بندی و ارسال کالاها به نقاط مختلف می‌پردازید، ما به شما استفاده از کارتن‌های پستی را پیشنهاد می دهیم.

    همان‌طور که گفته شد، کارتن پست در سایز‌بندی‌های استاندارد از پیش تعیین‌شده، تولید می‌شود. همراه پست می تواند امکان چاپ طرح و لوگو روی آن را برای شما فراهم کند. این همان چیزی است که باعث می شود برند شما در بین فروشگاه های اینترنتی متمایز شود

    ابعاد کارتن پستی

    ابعاد و سایز کارتن های پستی بر اساس استفاده های متعدد آن، باعث شده تا به صورت عمومی مورد استفاده قرار گیرد. شما ابتدا باید بررسی کنید که ابعاد کارتن پستی های عمومی با سایز محصول شما مطابقت دارد یا خیر. در غیر این صورت پیشنهاد می شود برای محصول خود به نسبت ابعاد(طول، عرض، ارتفاع) آن سفارش کارتن بسته بندی دهید.

    مراقب باشید اگر ابعادی از سایزهای عمومی برای محصولتان انتخاب نمایید و مناسب آن نباشد یعنی اگر کالا کوچکتر از جعبه باشد محصول داخل جعبه بازی خواهد کرد و اگر کالا بزرگتر از محصول باشد یا داخل جعبه جایی نمیگیرد و یا جای بگیرد جعبه را خراب می کند. در دو حالت عواقب بسیاری می تواند بعد ها برای محصول و برند شما داشته باشد که بهتر است به آن توجه نمایید.

    باید بدانید وزن کارتن‌پستی بستگی به اجسام و محصولاتی دارد که شما درون آن قرار میدهید. خود کارتن پستی به تنهایی وزنی ندارد اما کارتن های سه لایه و پنج لایه اندکی از نظر وزنی با یک دیگر متفاوت اند. بزرگ ترین کارتن‌پستی در حال حاضر در فروشگاه آوین پک جعبه پستی سایز ۹ میباشد که ابعاد آن در این مقاله ذکر شده است.

    چاپ داربدون چاپابعاد
    سایز ۱ پست ایرانسایز ۱ ساده۱۰*۱۰*۱۵
    سایز ۲ پست ایرانسایز ۲ ساده۱۰*۱۵*۲۰
    سایز ۳ پست ایرانسایز ۳ ساده۱۵*۲۰*۲۰
    سایز ۴ پست ایرانسایز ۴ ساده۲۰*۲۰*۳۰
    سایز ۵ پست ایرانسایز ۵ ساده۲۰*۲۵*۳۵
    سایز ۶ پست ایرانسایز ۶ ساده۲۰*۲۵*۴۵
    سایز ۷ پست ایرانسایز ۷ ساده۲۵*۳۰*۴۰
    سایز ۸ پست ایرانسایز ۸ ساده۳۰*۴۰*۴۵
    سایز ۹ پست ایرانسایز ۹ ساده۳۵*۴۵*۵۵
    نظر خود را وارد نمایید.
    آرشیو نمونه کارها